Bekir Abi'ye Mektup (zeynomm'dan)

bunca yıldır abisiz abisiz yaşamışken sonunda senin gibi bir abiye sahip oldum, bu öyle güzel ki..
yakışıklı ,karizmatik abim benim..
ya kardeşler abilerine hiç kıyamazlarmış meğersem..bende bunu senin sayende yeni öğrenmeye başladım.. ve ne hikmetse görümcelik damarlarım pek bir kabardı
herşeyin fazlası zarar valla, seni bu kadar sevmek bana dokundu...
yaw ne yanına kimseleri yakıştırabiliyorum ne seni paylaşabiliyorum..( bir kişi hariç..)


nolcak benim bu halım..inanmazsın her gece dua ediyorum.." Allah’ım abımın hayatındaki ferüzlerden kurtulmasına yardım et "diye..
dualarım ne kadar kabul olur..sen ne zaman benim gönlümdeki şeyleri yaşarsın bilemem ..yada benim gönlümdeki ve içten içe senin gönlünde var olanları demek daha doğru olur sanırım..
umarım en kısa zamanda alışkanlıklardan kurtulup yanı başındaki mutluluğu yakalarsın..çok uzak değil be abicim.. elini uzatsan dokunacağın.. gözünü kapatsan nefesini hissedebileceğin kadar yakında..
tek ihtiyacın olan birazcık cesaret.. sonra ver elini mutluluk..
nerden mi biliyorum.. bunu görmemek için zenanın kedisi gibi kör olmak lazım
gözlerinin içinde kaybolmaya hazır mutluluk orda..bak orda işte.. tam karşında..( hiç anlamazlığa gelme ikimizde biliyoruz neyden bahsettiğmi)
not: abicim suat öyle bakmaya devam ederse hepimiz komanın eşiğindeyiz söylim
bu kadarda inandırıcı rol yapılmaz ki..biliyoruz melikede sende çok yetenkli oyuncularsınız ama buda can yanı eridik bittik
SANA... MELİKEYE.. AŞKINIZA..
AŞKIONIN BAHAR TOMURCUĞUNA.... hastayım valla.. hasta..
.. çok seviyorum seni be canım abim.. karizmatik ...yakışıklı.. yetenekli .. süper ötesi abim yaw
birde şu ferüzlerden kurtulaydın.

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !